Transavia – Gek op Reizen

In het kort

Voor Transavia Airlines maakten we 3 afleveringen voor de YouTube serie Gek op Reizen in Lissabon. Met deze afleveringen zorgden we voor engagement content en meer merkvoorkeur voor het merk Transavia.

Opdracht:

Transavia Studios, het in-house productiebureau van Transavia Airlines, vroeg ons om de verantwoordelijkheid te nemen over de volledige montage en post productie van de 3 afleveringen van Gek Op Reizen Lissabon in 2019. Wij mochten de ruwe beelden transformeren naar een professioneel en compleet eindresultaat.

De deliverables waren 2 Youtube afleveringen en 1 win-actie video in de tone of voice van Transavia, waarbij de focus ligt op informeren, amusement en interesse wekken in vlieg locaties van Transavia.

Uitvoering

We hebben voor de montages gebruikt gemaakt van een afwisseling tussen presentatie activiteiten en reeksen sfeershots die een indruk geven van hoe de stad of plek er echt uitzag. Ook hebben e in deze aflevering de voice over meer tot zijn recht laten komen, door overgangen van locaties te benoemen, en de kijker mee te nemen. 

De afleveringen zijn gemonteerd voor Youtube en de promo’s voor socials zijn aangepast per platform. 

De afleveringen hebben gemiddeld 56 duizend views bereikt en een hoge engagement score (afgeleid uit aantal reacties, likes en shares’).

Transavia was zeer tevreden met het eindresultaat én de snelheid van de montages. 

Hoe vond je deze case?

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *