Sfeerimpressie van Ditio B.V.

In het kort

Voor Ditio maakten wij een korte sfeerimpressie waarin we de kernwaarden van de organisatie lieten zien. Dat resulteerde in een snelle, duidelijke en kwalitatief sterke videopromo.

Opdracht:

Ditio B.V. vroeg Marketiek om in 20 seconden een sfeerimpressie te geven van de organisatie, het kantoor, sfeer en de mensen. Belangrijk voor de video was dat:

  • Kwalitatief hoog
  • Video moet getoond worden op website
  • Het moet in 20 seconden omvatten wat de organisatie is

 

Ook hebben we de productie moeten draaien in Covid-19 omstandigheden, waarbij we zoveel als mogelijk rekening houden met de maatregelen daar.

Uitvoering

Samen met Ditio hebben we gevraagd naar de belangrijkste waarden van de organisatie en de wensen m.b.t. de video. Ditio wilde graag haar mensen laten zien, een stuk presentatie en werk en uiteraard ontspanning tussen het werk door. 

We hebben hierop een shotlist gemaakt en een strakke planning, waardoor we zo productief mogelijk konden zijn. In de montage hebben we gebruik gemaakt van een bijpassend geluid en we hebben de video gescaled in de juiste formaten voor web en socials. 

Hoe vond je deze case?

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn