Transavia

Serie: Gek op Reizen

Inleiding

Transavia wil met haar YouTube series de nieuwe generatie van reizigers aanspreken. Dat doen ze met vernieuwende series en formats die de kijker verbindt met het merk: Reizen. Transavia vroeg Marketiek voor de post-productie van twee afleveringen en enkele winacties op het YouTube kanaal van de airline.

Deliverables

Naast deze afleveringen zijn er ook 20 extra assets geproduceerd. Denk aan winacties en social media teasers.

Long tail video. Blijf de kijker boeien.

De serie Gek op Reizen is een echte long-tail video. Alhoewel de video’s van grote YouTubers variëren van 15-30-60 minuten, is een video van gemiddeld zo’n 7 minuten lang genoeg voor een ‘brand’. 

Het format stond vast. Toch hebben we bij deze afleveringen geprobeerd om de kijker te blijven boeien met meer variatie. Denk aan een kaart van bestemming, sfeershots op muziek en meer voice-over in plaats van presentaties. Op deze manier hebben we weten te zorgen dat de weergave tijden significant hoger waren dan de benchmark. Gemiddeld

Views op YouTube

Seizoen 1 aflevering 8
0 K
Aflevering 2
0 K

Samenwerken?

We leren jou en je organisatie graag kennen.