NMi vroeg ons een brand video te maken die potentiële klanten laat zien welke certificeringen en keuringen zij doen in de wereld van Utilities op een uitdagende wijze. De video werd ingezet op Europese beurzen en in een social media awareness campagne.
Keuringen, certificaten en certificeringen zijn abstract. Daarom was ons doel om de eindgebruiker direct te laten zien welke impact NMi heeft op hun dagelijkse leven. Door de specifieke keuringen bij naam te noemen, lieten we direct op de beurs zien in welke certificeren en keuringen NMi actief is.
Samen met NMi hebben we een mooi eindproduct afgeleverd. Een brand video die laat zien welke impact zij maken als organisatie binnen de Utility sector. Door moeilijke materie simpel in beeld te brengen in een alledaags en herkenbare situatie, zorg je voor een boeiende video die laat zien wat je als organisatie doet.
We gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.