Bikeshift
Een fietsend succes met DOCKR
Inleiding
Bikeshift en DOCKR zijn een strategische samenwerking aangegaan om hun klanten te helpen aan goed personeel én een goede fiets. Om deze partnership te promoten, vroegen zij Marketiek om een paar promo’s te produceren. Deze worden gebruikt voor de online campagnes van zowel Bikeshift als DOCKR.
Deliverables
'Kunnen jullie morgen een productieteam op locatie krijgen?'
Een onverwachts leuk project. Een productiebureau zij onverwachts af. Bikeshift vroeg ons of we die dag erna een productieteam in Amsterdam konden krijgen. Geen enkel probleem. Op zo’n moment is het vooral belangrijk dat het doel, boodschap, shotlist en eindresultaat duidelijk is. De communicatie ging als een elektrische bakfiets. Snel en soepel. En vervolgens door naar de volgende versnelling.
De tone of voice van Bikeshift is jong, energiek en met veel kleur. Daarom maakten we snelle, kleurrijke en afwisselende shots. Elke video had dezelfde stijl met een andere call to action. Vervolgens heeft team post productie nog een teaser in elkaar gefietst voor de LinkedIn social. Na een scherpe feedbackronde ging het licht op groen. *Hit publish*


