fbpx

Residentie Leeuwendaal – Leads, inschrijvingen & bereik

In het kort

In opdracht van De Waarde van Rijswijk, hebben wij voor het project 'Residentie Leeuwendaal' gezorgd voor een significant aantal leads, aanmeldingen en bereik.
0
Leads
0
Lokaal bereik
0
Cost per click (CPC)
0 %
Inschrijvingen

Opdracht:

De Waarde van Rijswijk, één van onze lange termijn relaties, vroeg ons om een online campagne te starten voor Residentie Leeuwendael, een  getransformeerd woongebouw in Rijswijk.

Het doel? Relevante Inschrijvingen binnenhalen voor de Open Dag van het toekomstige appartementencomplex en een specifieke doelgroep informeren over dit bouwproject.

Uitvoering

In samenwerking met de architect (Maese Woningen) en het makelaarskantoor, zijn we gaan kijken naar de doelgroep voor dit woongebied. 

Na dit korte onderzoek zijn we een online campagne gestart op Facebook en Instagram, om op die manier leads en inschrijvingen te halen voor de open dag. 

De keuze voor deze twee platformen, is bewust gemaakt. Door de verschillende woningtypes, was er ook vraag naar een diversiteit aan bezoekers voor het project.

Het resultaat was boven verwachting. Met 561 leads, een bereik van 4771 mensen binnen de doelgroep en een conversierate van 37%(!), hebben we het doel meer dan behaald. 

Het hoge conversiepercentage is te danken aan het specificeren van de doelgroep, en dus de juiste geïnteresseerden te targets op deze advertenties. 

Een tweede gevolg van een juiste manier van targeten, is de lage CPC die de advertentie gaf. 

Leren door testen
Uit elke advertentie trekken we ook een hoop lessen. Zo hebben we na A/B testen, duidelijk gezien dat er een groot verschil zit in de advertentieteksten voor de doelgroep. 

Zo zorgde een specifieke advertentietekst bij 55+ers voor een CTR van 67% meer dan de algemeen geschreven tekst. 

 

Hoe vond je deze case?

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn