fbpx

FIT20 – Leads via Socials

In het kort

Voor FIT20 Rijswijk, Leidschendam - Voorburg en Wassenaar, heeft Marketiek een online campagne gestart ter verbetering van het aantal inschrijvingen voor de Fitness studio's.
0 +
Clicks
0 +
Lokaal bereik
0
Cost per click (CPC)
0 +
Inschrijvingen

Gemiddeld per locatie

Opdracht:

Franchisenemers van FIT20 vroegen ons om een korte online campagne op te stellen, ter bevordering van het aantal inschrijvingen bij vestigingen.

Belangrijk voor deze opdracht, was dat de advertenties niet te vaak mochten worden aangeboden, dat voor elke doelgroep andere content moest worden gebruikt en dat het CPC bedrag zo klein mogelijk moest zijn.

Uitvoering

Voor elke vestiging hebben we gekeken naar specifieke kenmerken die uitgedragen konden worden in de advertenties. Denk hierbij aan woonplaats details en herkenbare foto’s.

Ook de advertentieteksten zijn op elke doelgroep gebaseerd. Zo hebben wij 3 groepen gesegmenteerd en hierop álle advertenties aangepast. Zelfs de landingspagina is per specifieke doelgroep afgestemd.

Deze relevante campagne heeft gemiddeld voor elke vestiging gezorgd voor 20+ inschrijvingen voor een meeloop sessie, 450+ clicks naar de landingspagina en een bereik per stad van circa 22.000 personen. 

Hoe vond je deze case?

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn