Inleiding

Het BP College van hockey internationals Billy Bakker en Mirco Prutser geeft trainingen, clinics en kampen. Samen met hockeyvideo platform @Hockeyfilmpje bedachten zij het ‘Next Generation Hockey Camp’, dat in teken staat van hockey & technologie. Zij vonden een kans in het gebruik van telefoons en social media door kinderen. BP College vroeg Marketiek om een korte promo te schieten van het hockeykamp. 

Deliverables

Bereik een jonge doelgroep

We maakten een promo die aansloot bij een jonge doelgroep van hockeyers. De promo gaf inspiratie en wekte interesse in het hockeykamp van de twee (oud) Nederlandselftal spelers en het grote hockeyvideo platform HockeyFilmpje (Moment van schrijven 110K volgers). De jonge doelgroep bereikte je in deze tijd doormiddel van korte video’s, interactie en uitdagingen. Deze zijn extra opgenomen en ingezet op de verschillende platformen van beide merken. TikTok was toen nog niet het populaire platform als dat het nu is. 

Samenwerken?

We leren jou en je organisatie graag kennen.